Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikai naują informaciją geriausiai įsimena ir suvokia per įvairių formų žaidimus. Naudojant naratyvinio žaidimo metodą vaikams lengviausia paaiškinti istorinius įvykius ir jų reikšmę to meto aplinkai.
Remdamiesi šia edukologijos koncepcija, Vilniaus lopšelio-darželio „Gintarėlis“ pedagogai, bendradarbiaudami su Nacionalinio muziejaus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmų edukatoriais, Lietuvos šimtmečio proga sukūrė istorinį naratyvinį žaidimą, kurio tikslas – supažindinti vaikus su svarbiausiomis Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdžios insignijomis, simboliais, rūmų ceremonialu.
Vaikai su auklėtojomis perskaitė istorikų Viltarės Jasinskytės ir Andrejaus Ryčkovo žaidimų knygelę „Žygimantas Augustas ir valdovo sostas“. Pasigilinę į istorikų tyrinėjimus, vaikai, auklėtojos ir tėveliai žaidė ir kūrė savitą istoriją darželyje – ypatingu būdu nusikėlė į 1529 m. ir susitiko su to laikotarpio valstybės politikais: didžiuoju maršalka, kancleriu, etmonais, bei dvare dirbančiais žmonėmis: valdovo virtuvininku, arsenalo prižiūrėtoju, didžiojo kunigaikščio raštininku, rūmų juokdariu, Bonos Sforcos kambarine. Vaikai turėjo rasti ir Žygimantui Augustui nusiųsti insignijas, reikalingas pakėlimo į Lietuvos didžiuosius kunigaikščius ceremonijai.
Paskutinis naratyvinio žaidimo etapas gegužės 2 ir 3 d. vyko Valdovų rūmų muziejuje. Lopšelio-darželio „Gintarėlis“ pedagogai, vaikai ir tėveliai, remdamiesi istoriniais faktais, atkūrė Žygimanto Augusto pakėlimo į Lietuvos didžiuosius kunigaikščius ceremoniją. Renginyje dalyvavo daugiau nei 150 žmonių.