Actus tragicus
J. S. Bacho ir G. P. Telemanno sakralinės kantatos
Meno vadovė Alina Rotaru (Vokietija / Lietuva)
Ilze Grēvele – sopranas (Latvija), Nora Petročenko – altas, Mikus Abaroniņš – tenoras (Latvija), Povilas Vanžodis – tenoras, Nerijus Masevičius – bosas
Duodeco, vadovas Povilas Vanžodis (Lietuva)
Augustė Andrijauskaitė, Justina Leinartaitė, Evita Rudžionytė, Ūla Zemeckytė, Povilas Vanžodis. Gabrielius Gaidamavičius, Arūnas Maliukas
Festivalio orkestras (Vokietija, Italija, Lietuva, Latvija)
- Friederike Köhncke – obojus
- Mirjam-Luise Münzel – išilginės fleitos
- Christina Hahn – išilginės fleitos, fagotas
- Stefano Rossi – smuikas
- Ilemi Kemonah – viola da gamba
- Ainārs Paukšēns – viola da gamba
- Darius Stabinskas – violončelė
- Alina Rotaru – vargonai
- Saulius S. Lipčius – archiliutnia
Šis koncertas iš pradžių buvo suplanuotas kaip baigiamasis 30-ojo festivalio „Banchetto musicale“ renginys 2020 m., tačiau buvo atidėtas dėl COVID pandemijos. Kaip pagrindinės festivalio temos „Gyvenimas ir mirtis“ atspindys jis buvo skirtas sakralinei vokiečių liuteronų muzikai, ypač simboliniam laidotuvių muzikos žanrui. Koncerte skambės J. S. Bacho (1685–1750) ir G. Ph. Telemanno (1681–1767) – kompozitorių, kurių likimas per ilgą karjerą ne kartą juos suartino, muzika – du stambūs kūriniai, sukurti ankstyvuoju Bacho ir Telemanno kūrybos laikotarpiu. Bacho kantata „Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit“ (BWV 106) veikiausiai parašyta apie 1708 m., o Telemanno „Du aber Daniel, gehe hin“ (TWV 4-17) – maždaug 1710 metais. Abu kūriniai meistriškai perteikia šiuos apaštalo Pauliaus žodžius: „Aš esu tikras, jog šio laiko kentėjimai negali lygintis su būsimąja garbe, kuri mumyse bus apreikšta“ (Laiškas Romiečiams, 8:18), o drauge tarsi duoda užuominą į būsimas Weltschmerz ir Todessehnsucht idėjas, gvildentas jau gerokai vėliau.
Įėjimas nemokamas. Būtina išankstinė registracija paspaudus šią nuorodą.
Patekti į koncertą galima tik turint galiojantį „Galimybių pasą“, arba ES Skaitmeninį COVID pažymėjimą.